Capture memories

 

KOMMENTARER

- Yenline

Du skriver ju att jag skulle få svar men jag får ju aldrig något? Är det för att du inte vill göra designen?

Svar: Kommer inte in på min mejl just nu, vet inte riktigt vad som är fel. Men har hört av mig till hotmail.com blabla, och frågat vad som är fel och så. Men svarar så fort det funkar igen!
Emma Fahlström

2012-07-25 @ 21:17:03
- Yenline

Jag skickar ett nytt mail till dig för det mesta av bloggen klarade jag av att göra :)

2012-07-26 @ 12:29:40
URL: http://yenlinebloggen.blogg.se/
- Yenline

Jag skickar ett nytt mail till dig för det mesta av bloggen klarade jag av att göra :)

2012-07-26 @ 12:29:46
- Sanna

Hej undrar om du fortfarande gör gratis desinger, läste det på bloggdesign.nu ehe..
Skulle dock vara bra om du kunde svara via min blogg då jag inte skulle komma ihåg din bloggmail i huvudet då jag inte har tillgång till en dator.

2012-07-28 @ 11:40:13
URL: http://hipsterland.blogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: