Bloggdesign


TAR EN PAUS MED DESIGNERNA, TAR INTE EMOT NÅGRA BESTÄLLNINGAR, PGA TIDSBRIST.
Kommer bara göra klart dom jag har fått!
 
Hur du gör för att beställa:
Du skickar ett mail till mig ([email protected]) och märk mailet med "bloggdesign".
I mejlet ska det bifogas dom bilder du vill ha i headern och i en ev meny. (kom ihåg att skriva vilka bilder som ska vara var)
Och helst vilka färger designen ska vara i. Skicka gärna med en lite "mall" över hur ni ungefär vill ha er design, inget måste!
För att jag lättast ska kunna veta vilken färg ni vill ha så välj från färgpaletten här under, om du vill ha en annan färg än vad som finns här så går det såklart att ordna.
Skriv också vad du vill beställa (bara header, hel design, logga m.m.)
 
Vad du kan få om du beställer design.
 
Header - Bildspel (endast blogg.se) , finns inga begränsningar. Du bestämmer vad som ska stå i headern hur den ska se ut osv.
Om jag gör en header åt dig så kommer jag skriva under headern att det är jag som har gjort den!
 
Hel design - Innehåller Header, meny , ev bloglovinknapp , text i menyn+bild, ändring av typsnitt, ev dropdown meny, skugga bakom bloggen och menyn, skugga bakom rubrik texten och datumet under rubriken.
Sedan kanske du har andra önskemål och då är det bara att säga till!
För detta kommer jag att ha en ruta i menyn där det står att jag har gjort designen. Och den får INTE tas bort och även om du gör om lite i designen är det jag som står för grunden!
 
Loggor och knappar - Jag kan göra till exempel en personlig bloglovin, twitter, blogresponse knapp till din blogg!
Några hela designer jag har gjort: (tryck på dem för större storlek!)

- OBS, bildspel i headern på fjärde bilden. -


-OBS, blev något knas med bakgrunden på första bilden i denna rad. Den ser egentligen inte ut så.